Wij zoeken nog vrijwilligers! » meer info

Veelgestelde vragen

Zijn mijn betaalgegevens veilig bij online transactie?

U hoeft zich nergens zorgen over te maken. Betalingen worden afgehandeld via externe partijen die voldoen aan de nodige wetgeving inzake betaalverkeer.
Er is ook steeds mogelijkheid om te betalen via manuele bankoverschrijving, maar dan worden uw tickets niet direct afgeleverd en dient u ook extra transactiekosten te betalen.

Zijn de evenementen toegankelijk voor andersvaliden?

Bij alle evenementen is er mogelijkheid voor andersvaliden om aan de uiteinden van een rij plaats te nemen. Let hierop bij de keuze van uw zitplaats!

Verder is het volledige gebouw rolstoelvriendelijk.

Wij zoeken vrijwilligers

Om alles in goede banen te laten verlopen voor, tijdens en na de optredens zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers.

Een project als cultuurweek is een werk van vele handen.
Wil u helpen op dit unieke evenement als vrijwilliger?
U kan zich aanmelden via het contactformulier.
Wij danken u alvast voor uw hulp!

 

Ik doe niet aan online bankieren of heb geen mogelijkheid om online met Bancontact te betalen?

Geen probleem.
U doet gewoon uw bestelling, en bij de betalingsvraag op het einde kiest u voor manuele bankoverschrijving.
De mail die u daarna ontvangt vraagt u over te gaan tot betaling op ons rekeningnummer. U heeft daarna 7 dagen de tijd om de betaling in orde te brengen.
Van zodra de betaling bij ons is is binnen gekomen, ontvangt u binnen de 4 dagen uw tickets in uw mailbox.
Let er aub. op dat u steeds het correcte ordernummer en eventueel dezelfde naam in de vermelding plaats zoals u heeft gebruikt bij uw bestelling.

Hoe kan ik online kaarten bestellen?

Kaarten kan u online bestellen via de website, of door ons te bellen op het nummer 0470/44.84.54.
Bestellen via de website is makkelijk en geeft u de kans uw eigen plaatsen kiezen.
U kan op elk moment terug keren of stoppen met uw bestelling, zonder dat u gebonden bent aan uw keuze van stoel of bestelling.
De bestelling is pas volledig van zodra uw betaling ons heeft bereikt.

  1. Klik op de artiest waarvan je graag het optreden zou bijwonen.
  2. Klik op "koop uw tickets online".
  3. Klik op "tickets bestellen"
  4. U ziet nu het zaalplan. Kies de zone waar u graag tickets had voor gekozen. Indien u graag een andere zone kiest, druk dan op "Terug naar zaaloverzicht"
  5. Kies uw plaatsen (de gekozen kaarten zullen grijs kleuren) en druk op volgende stap.
  6. Vul nu al uw persoonlijke mails in en klik op "volgende stap".
  7. Wil u een een Parkeerticket of Vip- formule (beiden uiteraard niet verplicht) dan vult u dit nu in. klik opnieuw op "volgende stap"
  8. Nu kan u uw betaalmethode kiezen. Dit kan via overschrijving , Sofort (online betaalverkeer) of Sisow (online betaalverkeer). Klik op de betaalmogelijkheid van uw keuze.
    • Heeft u voor voor Sofort of Sisow gekozen? volg nu de instructies van de online betalingsprovider. Na goedkering van uw betaling ontvangt u onmiddelijk uw tickets in uw mail.
    • Heeft u voor overschrijving gekozen? U ontvangt zo dadelijk een mail met alle betalingsgegevens. Van zodra de betaling bij ons binnen is ontvangt u de tickets.

Voor vragen bel ons steeds  0470/44.84.54. (liefst buiten de kantooruren of tijdens de weekends)

Hoe kan ik de Expo te Waregem bereiken?

De Expo is gelegen aan de Zuiderlaan 20 te Waregem.

Het lukt me niet de bestelling te voltooien.

Wij helpen u graag telefonisch verder op nummer 0470/44.84.54.
Indien we niet bereikbaar zijn, spreek duidelijk uw naam en telefoonnummer in op onze voice mail.
We contacteren u buiten de kantooruren terug.

Tip: tijdens het weekend zijn we best bereikbaar.
 

Familiedag... Waar is hij?

De Familiedag is geannuleerd wegens organisatorische redenen.
Onze excuses aan alle ouders en kinderen die graag waren gekomen.

Gda- Systems
Roularta Media Group
Youreal
Ment Tv